top of page

065 888 0 800

Profesionalni upravnik

Svima je potreban lični asistent,novi moćni prijatelj koji može da učini 

da se stvari dese i da Vam uštedi vreme.

Profesionalni upravnik  je više od klasičnog menadžera.

​On predstavlja objekat i zato treba da ima visoke standarde sopstvevog rada i da što bolje ispunjava sve zadatke

Poverenje koje traje...

... briga koju vidite.

Image by Ruthson Zimmerman

Vaš „Feedback „ nam  je jako važan !

Kao licencirani profesionalni upravnik, specijalizovani smo za potpuno i transparentno upravljanje stambenim i poslovnim zgradama.

 

Naša misija je osigurati funkcionalnost, sigurnost i kvalitetno održavanje svake nekretnine pod našim upravljanjem.

Smatramo da pravi upravnik nije samo administrator, već partner zajednice koji proaktivno brine o imovini, troškovima i zadovoljstvu stanara.

Vi ste nam toga vredni.

Upravljanje stambenom zajednicom zakonska je obaveza prema Zakonu o stanovanju i održavanju zgrada koji je stupio na snagu 30. decembra 2016. godine.

Članom 56. Zakona predviđeno je da skupština stambene zajedniceu svakom trenutku može odlučiti da 

poveri upravljanje profesionalnom upravniku.

Međusobna prava i obaveze skupštine stambene zajednice i profesionalnog upravnika regulišu se Ugovorom o poveravanju poslova profesionalnog upravljanja. 

Poslovi upravljanja zgradom mogu se podeliti u tri grupe: 

▪  Administrativni 

▪  Finansijski 

▪  Tehnički 

Administrativni poslovi 

▪  osnivanje stambene zajednice (ukoliko nije osnovana), 

▪  izrada pečata (ukoliko nije izrađen od strane prethodnog upravnika), 

▪  pribavljanje PIB-a i matičnog broja stambene zajednice 

▪  otvaranje tekućeg računa u poslovnoj banci 

▪  zastupanje i predstavljanje stambene zajednice 

▪  upis stambene zajednice u Registar stambenih zajednica 

▪  podnošenje prijave za registraciju Pravila vlasnika 

▪  popis posebnih, zajedničkih i samostalnih delova i njihovo       označavanje, uspostavljanje i vođenje evidencije o  vlasnicima posebnih delova, i licima kojima su zajednički ili posebni delovi izdati u zakup, i izvršava odluke SZ

▪  priprema dokumentacije i zaključivanje ugovora za održavanje higijene, lifta i dr. na osnovu odluke skupštine SZ

▪  unos podataka u system na osnovu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti 

▪  informisanje stanara i sačinjavanje izveštaja pisano 

▪  unošenje svih navedenih administrativnih dokumenata u aplikaciju

e-Upravnik koju svaki vlasnik posebnog dela dobija kao korisnički nalog na osnovu dostavljene elektronske adrese 

▪  slanje interne opomene pred utuženje posle tri neizmirena računa 

▪  priprema neophodne dokumentacije za proces prinudne naplate (advokat i izvršitelj) 

Image by Beatriz Pérez Moya

Finansijski poslovi 

Image by Kelly Sikkema

▪  raspolaganje sredstvima sa tekućeg računa stambene zajednice, a na osnovu odluke skupštine SZ

i potpisanog ugovora sa organizatorom profesionalnog upravljanja 

▪  vođenje evidencije o prihodima i rashodima stambene zajednice 

▪  elektronska prezentacija prihoda i rashoda SZ,koju svaki vlasnik posebnog dela dobija kao korisnički nalog 

   putem aplikacije e-Upravnik na osnovu dostavljene elektronske adrese 

▪  priprema budžeta i njegovog raspoređivanja po stavkama 

▪  naplata dogovorenog iznosa za upravljanje i održavanje stambene zgrade 

▪  priprema, štamapa uplatnice stambene zajednice od sredstava stambene zajednice 

   – administrativni troškovi i dostavljanje uplatnica stanarima zgrade u poštanske sandučiće 

▪  prinudna naplata potraživanja stambene zajednice na osnov donetig odluka Skupštine stambene zajednice 

▪  priprema dokumentacije za izradu završnog računa koja ide na teret stambene zajednice i podnošenje poreske 

   prijave stambene zajednice u slučaju da ista ostvaruje prihod po osnovu rentiranja zajedničkih delova zgrade 

▪  obaveštenje vlasnika posebnih delova na poleđini računa o stanju na računa stambene zajednice na svaka tri meseca 

Tehnički poslovi 

▪  realizaciju godišnjeg programa održavanja 

▪  organizaciju radova na tekućem i investicionom održavanju 

▪  organizacija radova na hitnim intervencijama 

▪  briga o kućnom redu za zajedniče delove zgrade, sem u slučajevima kada je u pitanju buka koju stanari sami moraju da prijave 

▪  podrška svim zajedničkim aktivnostima stanara stambene zajednice na obnovi i unapređenju kvaliteta imovine SZ

▪  evidencija i snimanje svih poziva u okviru pozivnog centra,radovi na    tekućem održavanju i statusom realizacije istih,

   koja je vidljiva svim stanarima putem aplikacije e-Upravnik

Business-Team bei der Arbeit

Zašto odabrati DVC FACILITY ?

  • Visoki profesionalni standardi: Naša kompanija deluje u skladu s najvišim međunarodnim standardima, uključujući ISO 9001 ( upravljanja kvalitetom), ISO 14001 (upravljanje okolinom) i ISO 45001 (sigurnost i zdravlje na radu).

  • Iskustvo i stručnost: Sa višegodišnjim iskustvom u industriji, imamo resurse i stručnost da se nosimo s izazovima svih vrsta objekata – od komercijalnih prostora do industrijskih postrojenja i kompleksnih zgrada.

  • Integrirani pristup: Razvili smo jedinstveni integrirani pristup održavanju objekata, koji omogućava optimizaciju svih aspekata upravljanja objektima, smanjujući troškove i povećavajući performanse.

  • Fleksibilnost usluga: Naše usluge su fleksibilne i prilagođene vašim specifičnim potrebama. Bilo da vam je potrebna mesečna ili godišnja procena, ili hitno održavanje usred noći, tu smo za vas.

                                                        Upravljanje usklađeno s najnovijim zakonodavstvom

Kao lider u industriji, redovito pratimo sve promene u zakonodavstvu i propisima koji se odnose na Facility Management, te garantujemo da su sve naše usluge usklađene s najnovijim zakonima o sigurnosti, zaštiti na radu, zaštiti okoline i drugim relevantnim regulativama

Hvala na poverenju !

Kundendienst-Repräsentant

DVC FACILITY

ODRŽAVANJE OBJEKATA

Bulevar Vudroa Vilsona 8a/605

11000 Beograd

Tel: +381 65 888 0 800

      +381 11 450 2 460

Radno vreme: 9 - 17 h

bottom of page